Standardy Obsługi E-klienta

3 proste zasady dla twojego biznesu

Standardy obsługi e-klienta to konieczność. Praca on-line wymaga znajomości zasad. Podstawowym problemem naszej obsługi telefonicznej jest to, że nie określiliśmy dokładnie, w jakich porach tenże telefon odbieramy. Primo, obsługa telefoniczna to nie audiotele To kardynalny błąd widniejący na większości stron sprzedażowych. Internet jest całodobowy, zgoda. Ale my już nie, nasi pracownicy także nie. Kiedy pozostawiamy […]

18

2013-08-13

Menadżer czy lider

Kto jest potrzebny w organizacji i jakie cechy wyróżniają osoby menadżera i lidera

Czy ważny jest wybór – menadżer czy lider? W każdej firmie, w której istnieje choćby zalążek struktury, będą menadżerzy, którzy w określonym obszarze zarządzają ludźmi, projektem i mając świadomość celów (oby!), prowadzą działania mające umożliwić ich osiągnięcie. Menadżer to nazwa stanowiska – z określonym miejscem w strukturze organizacji, z określonym (znowu oby!) zakresem obowiązków i […]

16

2013-08-10

Jak zarządzać zmianą w organizacji

Najczęstsze błędy zarządzających – jak ich unikać w biznesowej rzeczywistości

Odpowiedź na pytanie, jak skutecznie zarządzać zmianą w organizacji może uratować twój biznes. Podobnie jak w życiu każdego z nas, tak też w organizacji, zmiany wiążą się przede wszystkim ze stresem. Te dobre też! Podczas gdy jednak procesy zmian są codziennością w każdej organizacji, to już skuteczne nimi zarządzanie zmianą nie jest tak powszechne. Bardzo […]

Text

2013-08-10

Co charakteryzuje dobry copywriting sprzedażowy

Teksty, które sprzedają – co warto o nich wiedzieć

Aby skonstruować dobry tekst sprzedażowy, warto – jeśli jest to nasza pierwsza próba – zrobić sondę wśród najbliższych znajomych (rodziny, kolegów) – co chcieliby przeczytać, gdyby mieli zdecydować się na zakup produktu w internecie. Co będzie dla nich interesujące, a co kompletnie nie. Wtedy przekonamy się, że jeśli podamy w tytule oferty parametry, nazwę producenta i stan […]

copywriting

2013-08-09

Czy szkolenie to spotkanie z interesującą osobą?

Czy szkolenie to spotkanie z interesującą osobą? Zdecydowanie tak, ale powinno być czymś znacznie więcej. Chyba każdy trener przeszedł przynajmniej raz w swej karierze przez jedną z dwóch sytuacji: pierwsza – „zastępstwo” za innego trenera, który został przez klienta odsunięty, nie tyle z powodów merytorycznych czy umiejętności trenerskich, co z powodu tego, że się „nie spodobał”; […]

14

2013-08-06

Jak dobrać zdjęcia do prezentacji

Komunikacja wizualna w prezentacjach publicznych

Jak dobrać zdjęcia do prezentacji – to zadanie naprawdę istotne. Zdjęcie, które dobierasz do prezentacji to nie tylko ładny ozdobnik. Zgodnie z teorią efektu wyższości obrazu każde zdjęcie dobrane do konkretnego slajdu będzie istotniejsze niż umieszczone tam słowo (lub o zgrozo blacha tekstu). Efekt wyższości obrazu (ang. pictorial superiority effect) to nic innego jak przewaga […]

large

2013-08-05

Jakie szkolenia są skuteczne

Czy tylko Chuck Norris potrafi znaleźć szkoleniowy ROI…

Czy wiesz jakie szkolenia są skuteczne? Oczywiście na jakość szkolenia wpływa to, gdzie jest zorganizowane, jakie są materiały, kto je obsługuje technicznie (np. przepływ informacji), kto je prowadzi, czy obiad jest smaczny, a kawa świeża, aromatyczna i podana na czas… Jednak efektywne szkolenie to nie to samo, co miłe spotkanie podczas konferencji. Przynajmniej w mojej […]

jakie-szkolenia-sa-skuteczne

2013-08-01

Dokąd płyniemy, czyli po co nam strategia i świadomość celów

Po co nam strategia i świadomość celów? Historia kołem się toczy, mawia znane przysłowie. Przyglądając się różnym znanym firmom oraz obieranym przez nie strategiom e-marketingowym, trudno oprzeć się wrażeniu, że powiedzenie to ma swoje zastosowanie także do świata wszechobecnego „e“, czyli internetu właśnie. Z niekłamanym zainteresowaniem śledziłem ładnych parę miesięcy temu wątek na jednym z […]

po-co-firmie-strategia-i-swiadomosc-celow

2013-08-01

Marka w mediach społecznościowych – Slideshare + Linkedin = duet idealny

Jak budować swój wizerunek w mediach społecznościowych

Marka w mediach społecznościowych może być budowana świadomie lub nie. To samo dotyczy naszego wizerunku. Personal Branding, czyli tworzenie marki osobistej to zarządzanie wizerunkiem osoby działającej w sferze publicznej: biznesie, nauce, polityce, mediach itd. – słowem wszędzie tam, gdzie odnoszone sukcesy, właściwie komunikowane, budują pozycję osoby i zwiększają jej wartość. W skutecznym Personal Brandingu pomocne […]

Jak-budowac-marke-w-mediach-spolecznosciowych

2013-07-30

Bariery w komunikacji interpersonalnej

skąd się biorą i jak je przekraczać

Bariery w komunikacji interpersonalnej to nie tylko przyczyna frustracji. To także przeszkoda w osiąganiu celów biznesowych. Komunikujemy od zawsze. Nadawca koduje treści, przekazuje je kanałem komunikacji odbiorcy, które je odkodowuje i wysyła sygnał zwrotny, reagując na odczytane treści. Teoretyczny schemat jest wręcz trywialny w swej prostocie – sprawdza się (jak to z takimi teoretycznymi modelami […]

Bariery-w-komunikacji-interpersonalnej-Sposoby-ich-likwidowania

2013-07-29