Jak stworzyć dobry profil na LinkedIn

Daj się zauważyć: przygotuj profesjonalny profil, zadbaj o wizerunek i rozwijaj kontakty

W ciągu ostatnich 12 miesięcy serwis LinkedIn odnotował 143-procentowy wzrost oglądalności i zwiększył do 1,7 mln liczbę użytkowników w Polsce. Mówi się o nim „The social network for professionals” i faktycznie jest wykorzystywany do nawiązywania i pielęgnowania biznesowych kontaktów. Coraz częściej jest też wykorzystywany przez Head Hunterów i pracowników działów HR jako narzędzie do rekrutacji. […]

szkolenia personal branding Piotr Bucki

2014-04-04

Personal Branding

Jak budować i zarządzać marką własną

Budowanie marki osobistej wynika ze świadomości i wiedzy o tym, jak duży wpływ na to, jaką mamy szansę na sukces ma to, jak jesteśmy postrzegani. Wizerunek, reputacja, ciągi skojarzeń i emocje. Te składowe – świadomie wykorzystywane i zarządzane – pozwalają pozycjonować się na rynku pracy, dają szansę na lepsze relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami. Personal […]

personal branding marka osobista

2014-04-01

E-Biznes w czasach MOBILE

Jak nie dać się wyprzedzić technologii?

„Towar macany należy do macanta“ Takim hasłem zdobiono w czasach realnego socjalizmu wiele sklepowych półek. Mimo że trudno przypuszczać, aby ktoś trzydzieści lat temu antycypował, w jakim kierunku zmierzać będzie handel (o e-handlu nawet nie wspomnę), to jednak ciężko nie uśmiechnąć się na myśl: a co, jeśli już niebawem tak to właśnie będzie działać? Wyobraźmy sobie, że przechadzamy się po […]

zakupy mobile

2013-12-31

Projekty organizacyjne w firmach

czyli podział na Ludzi | Procesy | Cele | Konsekwencje | System informacji

Projekty organizacyjne w firmach z reguły przysparzają wiele problemów menedżerom, a największym wyzwaniem jest komunikacja i szeroko rozumiany czynnik ludzki. Przed kierownikami takich projektów stoi zawsze nie lada wyzwanie – przeprowadzić zmiany w taki sposób, aby inni pracownicy chcieli współpracować i wdrażać je na swoim podwórku. Najczęściej kończy się jednak inaczej – zakopaniem projektu przed czasem. […]

projekty organizacyjne

2013-10-14

Czy istnieją różnice w komunikacji interpersonalnej kobiet i mężczyzn

O języku kobiet i mężczyzn, różnicach, podobieństwach i jak się dogadać w życiu codziennym

Czy istnieją różnice w komunikacji interpersonalnej kobiet i mężczyzn? Jedni mówią, że poznanie tych różnic ocaliło ich małżeństwo, inni, że dowiedzieli się dlaczego ich związek się rozpadł, jeszcze innych fascynuje efekt „aha” (to o to chodzi, to ja to widziałem, a tu proszę, jest do tego naukowa teoria). Jednocześnie temat damsko-męski ściśle przylega do tematów […]

Roznice-w-komunikacji-kobiet-i-mezczyzn

2013-08-20

12 rzeczy, o których warto pamiętać przed każdą prezentacją

Najważnejsze porady dla wszystkich występujących publicznie

Specjalnie dla was przygotowaliśmy 12 rzeczy, o których warto pamiętać przed każdą prezentacją. To zbiór prostych niekiedy zaleceń, które pozwolą zredukować stres i kontrolować to nad czym kontrolę mieć możemy. #1 Znaleźć czas na przygotowanie Wiem – terminy gonią, maile zalewają skrzynkę z siłą tsuami, telefony dzwonią częściej niż wydaje się to możliwe. A prezentacja, którą […]

19

2013-08-19

Standardy Obsługi E-klienta

3 proste zasady dla twojego biznesu

Standardy obsługi e-klienta to konieczność. Praca on-line wymaga znajomości zasad. Podstawowym problemem naszej obsługi telefonicznej jest to, że nie określiliśmy dokładnie, w jakich porach tenże telefon odbieramy. Primo, obsługa telefoniczna to nie audiotele To kardynalny błąd widniejący na większości stron sprzedażowych. Internet jest całodobowy, zgoda. Ale my już nie, nasi pracownicy także nie. Kiedy pozostawiamy […]

18

2013-08-13

Menadżer czy lider

Kto jest potrzebny w organizacji i jakie cechy wyróżniają osoby menadżera i lidera

Czy ważny jest wybór – menadżer czy lider? W każdej firmie, w której istnieje choćby zalążek struktury, będą menadżerzy, którzy w określonym obszarze zarządzają ludźmi, projektem i mając świadomość celów (oby!), prowadzą działania mające umożliwić ich osiągnięcie. Menadżer to nazwa stanowiska – z określonym miejscem w strukturze organizacji, z określonym (znowu oby!) zakresem obowiązków i […]

16

2013-08-10

Jak zarządzać zmianą w organizacji

Najczęstsze błędy zarządzających – jak ich unikać w biznesowej rzeczywistości

Odpowiedź na pytanie, jak skutecznie zarządzać zmianą w organizacji może uratować twój biznes. Podobnie jak w życiu każdego z nas, tak też w organizacji, zmiany wiążą się przede wszystkim ze stresem. Te dobre też! Podczas gdy jednak procesy zmian są codziennością w każdej organizacji, to już skuteczne nimi zarządzanie zmianą nie jest tak powszechne. Bardzo […]

Text

2013-08-10

Co charakteryzuje dobry copywriting sprzedażowy

Teksty, które sprzedają – co warto o nich wiedzieć

Aby skonstruować dobry tekst sprzedażowy, warto – jeśli jest to nasza pierwsza próba – zrobić sondę wśród najbliższych znajomych (rodziny, kolegów) – co chcieliby przeczytać, gdyby mieli zdecydować się na zakup produktu w internecie. Co będzie dla nich interesujące, a co kompletnie nie. Wtedy przekonamy się, że jeśli podamy w tytule oferty parametry, nazwę producenta i stan […]

copywriting

2013-08-09