4 sposoby na to, aby twoja strona przyciągnęła wzrok na dłużej

Podkręć wizualną jakość twojej marki w social-media

Ludzki mózg przetwarza informację przekazaną w formie wizualnej 60 tys. razy szybciej, niż tekst wyjaśniający tę samą myśl. Twój przekaz trafi do o 40% większej publiki, jeśli będzie opatrzony obrazem. Oferta biznesowa w sieci jest 60% bardziej klikalna jeśli jest “w towarzystwie” obrazu. Media społecznościowe takie, jak Pinterest czy Instagram bazują na obrazie, a 93% najbardziej […]

visual

Ludzki mózg przetwarza informację przekazaną w formie wizualnej 60 tys. razy szybciej, niż tekst wyjaśniający tę samą myśl.

Twój przekaz trafi do o 40% większej publiki, jeśli będzie opatrzony obrazem. Oferta biznesowa w sieci jest 60% bardziej klikalna jeśli jest “w towarzystwie” obrazu. Media społecznościowe takie, jak Pinterest czy Instagram bazują na obrazie, a 93% najbardziej popularnych treści na Facebook’u jest opatrzona zdjęciem lub grafiką.

Wartość obrazu w strategiach marketingowych rośnie i trudno nie ulec temu trendowi, skoro przynosi tak zadowalające rezultaty. Jeśli chcesz dać się zauważyć w mediach społecznościowych – postaw na oko (twojego odbiorcy). Ale, żeby to oko zatrzymało się na Twojej treści nieco dłużej, warto podrasować nieco wizualną stronę twojej strony.

Firma Media Octopus zebrała i zwizualizowała (a jakże!) w formie infografiki 4 dobre rady, dzięki którym twoje treści staną się bardziej atrakcyjne wizualnie, a ty będziesz bliżej sukcesu.

#1 Konsekwencja w kolorze

Wybierz 2, a maksymalnie 4 kolory, które reprezentują wartości twojej firmy. Używaj ich konsekwentnie w przekazie marketingowym, jaki kierujesz do odbiorców. Ta konsekwencja pozwoli na oswojenie się z twoją marką, lepsze zakodowanie przez potencjalnych klientów. W infografice odnajdziesz klucz do “mowy kolorów”, wybierz te, które (wg psychologii barw) asocjują się z reprezentowaną przez ciebie branżą czy filozofią.

#2 Typ-o-sobowości

Wybór kroju pisma, podobnie, jak koloru, sprawi, że marka będzie wywoływała konkretne skojarzenia. Wybierz maksymalnie trzy fonty i trzymaj się ich konsekwentnie w kierowanych do konsumenta materiałach.

#3 Ostrożnie z filtrami

Chociaż wybór i możliwości przetwarzania obrazów jest ogromny, zleca się ostrożność i, znów – konsekwencję w doborze filtrów i obrazów. Najważniejsze, żeby współgrały z przesłaniem firmy.

#4 Nie zapomnij o pozycjonowaniu

Pamiętaj, że twoje publikacje powinny być zgodne z zasadami istotnymi z punktu widzenia pozycjonowania strony. Zachowuj jednolity, konsekwentny szyk, zgodny z wytycznymi danego medium.

Więcej info na temat znajdziecie na poniższej infografice:

Infografika - Treści atrakcyjne wizualnie w social media

Treści atrakcyjne wizualnie w social media, za www.themediaoctopus.com